25 Temmuz 2011

İsabeyli Kredi Yurtlar Kurumu, İsabeyli KYK Fotoğraflar, Tanıtım ve Bilgiler

2010 yılının eylül ayında İsabeyli yurdunda  misafir öğrenci olarak bir müddet kaldım. İlk başta aslında buranın bir yurt olduğuna inanamadım. Daha ikinci yılı olan yurdun her yeri pırıl pırıl olan dört yıldızlı bir oteli anımsatıyordu. Odalar 2 kişilik, ve 3 kişilikti. İçerisinde banyo tuvalet bulunan, çalışma masası ve çamaşır askısı odalarda bulunmaktaydı. Sıcak su ve internet olanakları, kantin, sinema ve gösteri salonu kuaför gibi hizmetlerin olması, geniş bahçesinin bulunması, asansörlein olması, bavulunuzun hiç bir yere takılmadan odanıza kadar çıkartabilmenizde beni bu yurda ısıtan diğer etmenlerdi. Yeni kazanan arkadaşların özellikle bu yurdu öncelikli olarak tercih etmelerini öneririrm. Aşağıda ki fotoğraflardan da anlıyacağınız üzere yurt dört dörtlük. Fiyat tarifesi için ise http://www.kyk.gov.tr/ adresine bakılabilinir.Ayrıca 360 derece görüntülere ulaşıp yurdun içinde gezinebilmeniz için şu adrese gidebilirsiniz. http://www.denizli360.com/360/isabeylikyk/




























14 yorum:

  1. Durumu: Genel ve Yüksek Ücretli Yurt Yedek
    Bölge Adı: DENİZLİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
    Genel Yurt Adı: NAZİLLİ YURDU
    Adres:
    Genel Yurt Yedek Sırası: 420
    Yüksek Ücretli Yurt Adı: İSABEYLİ YURDU (NAZİLLİ)
    Yüksek Ücretli Yurt Yedek Sırası: 251



    yardımcı olur musunuz şimdi ben gelince nerde kalabilirim? isabeyli yurdunda misafr olarak kalablr mıyım ? bu çıkan sonuca göre :S

    YanıtlaSil
  2. biraz zor, açıkcası isabeyli yurduna talep çok oluyor, misafir öğrencide kabul etmiyor, bu sıranın gelmeside zor...

    Bence eğer arkadaşınız varsa ev tutun, özel yurtlarla uğraşmayın, sınıftan 2-3 arkadaş bir araya gelip ev tutmanızı öneririm

    YanıtlaSil
  3. benim isabeyli kyk yedek 94. bu sıranın gelmesi mümkün mü yoksa misafir olarak kalabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. 94. gelme olasılığı var ama dönem ortasını bulabileceği gibi gelmeyede bilir. İsabeyli yurdu iyi olduğu için giren çıkmıyor, o yüzden yedek sırası yavaş ilerliyor. Bence boşverin ev tutun arkadaşlarınızla.

    YanıtlaSil
  5. BENİM YEDEK SIRAM 65 BU SIRA GELEBİLİR Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmez hç bekleme geçen yıl birinci yedeği bile almadılar kızlardan eger erkeksen yerleşme şansın aralıga kdr olabilir..

      Sil
  6. gelme ihtimali yüksek sanırım ilk iki ay içerisinde gelir.

    YanıtlaSil
  7. Yedek sıram 82 gelene kadar muhtemelen aralığı bulur. misafir öğrenci olarak nazilli yurdunda kalabiliyormuşuz asil olduğumu nasıl takip edebileceğiz acaba bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  8. ya bu yurttak iyemek sistemi nasıl biraz bilgi verebilirmisiniz..........

    YanıtlaSil
  9. yemek sistemi nasıl yurdun bilginiz varmı acaba yedek sıram 44

    YanıtlaSil
  10. 23. yedekteyim bana ne kadar sürede gelebilir??

    YanıtlaSil
  11. Abi ya bnm yedek sıraLamam 27 kalıcak biyer ayarlamadm sıra bana geLir diye.kaLıcak byermde yok daha doĞrusu.ben msafİr oLarak kalablcekmiym orda.sıra abana gelene kadar.yada nezaman sıra bana gelİr tahminen?? yardımcı oLursanz sevinirim..:(

    YanıtlaSil
  12. depozito ücreti ne kadar? birde aylık ücreti ne kadar? yarın gelip kayıt yapacağız yardımcı olurmusunuz? şu an hiç bir bilgimiz yok.

    YanıtlaSil
  13. bulunduğumuz şehirden kayıt yapma imkanımız var mı? sınavımız var bu yüzden gelemeyebiliriz

    YanıtlaSil